Bepaal zelf je serviceniveau
Breid je garantie uit
Kies je afleveringsoptie

Jij kiest het Hedin Certified-servicepakket dat bij je past

Als je kiest voor een occasion van Hedin Automotive, wil je ook zelf kunnen bepalen welke service daarbij past. En waar je voor wilt betalen – en waarvoor niet. Daarom kies je bij je aankoop zelf een Hedin Certified Servicepakket: Budget, Premium of Excellent. 

Ieder pakket heeft zijn eigen voordelen en kosten wat betreft aflevering, garantie en service. Zo kies je zelf wat past bij jouw behoeften – en bij de auto van je dromen.

We hebben de servicepakketten hieronder voor je op een rijtje gezet.

Veelgestelde vragen over servicepakketten van Hedin Certified

Moet ik altijd betalen voor een Hedin Certified-servicepakket?

Nee: het Budget-pakket is helemaal gratis. Dit is uiteraard niet zo uitgebreid als de andere pakketten, maar toch alles wat nodig is om direct met de auto weg te kunnen rijden.

Ben ik verplicht een Hedin Certified-servicepakket af te nemen?

Als je geen keuze maakt, krijg je standaard het Budget-pakket. Daar zijn geen kosten aan verbonden.

Geldt de Hedin Certified-mobiliteitsgarantie alleen bij de dealer waar ik de auto koop?

Hedin Automotive is met tientallen vestigingen actief in een groot deel van Nederland. Je Hedin Certified-mobiliteitsgarantie is geldig bij alle vestigingen.

Wat is het telefoonnummer van de Hedin Certified-mobiliteitsgarantie voor pechhulp in Nederland?

Het telefoonnummer voor pechhulp van een occasion met het Premium of Excellent-pakket is 088 783 76 10.